PCMCIA schemy.

Karel Zak zakkr@zf.jcu.cz
Fri, 7 Dec 2001 12:00:22 +0100

On Fri, Dec 07, 2001 at 09:49:09AM +0100, Martin Man wrote:

> v unstable se objevil nedavno balik laptop-net, pokud jedete potato tak se da
> backportnout,
>
> dela presne to co potrebujete, nemusi se rebootovat, nic restartovat, staci
> odpojit kabel a znova ho zapojit a vsechno se predela samo :-)

 S timto jsem se trapil take. Co ale u 2.4.x. kernelu kdy treba moje
 karta je zarazena do hotplug rozhrani a volaji se veci v /etc/hotplug/
 (pokud je nainstalovan dany balicek). V tomto pripade to zustava
 stranou PCMCIA skriptu a tedy i schemat. Soucasne hotplug rozhrani
 nahazuje sit dle standardniho nastaveni pomoci ifup/down...

 Ja jsem si to vyresil tak, ze jsem si prepsal network veci z
 /etc/pcmcia pro /etc/hotplug tak, aby oboje pouzivalo schemata
 definovane v /etc/pcmcia/network.opt. Ale jako systemove reseni mi
 to nepripada. Nevite nekdo jak na tom hotplug vs. PCMCIA vs. schemata?

            Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/