PCMCIA schemy.

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Fri, 7 Dec 2001 21:53:47 +0100

On Fri, Dec 07, 2001 at 12:00:22PM +0100, Karel Zak wrote:

>  S timto jsem se trapil take. Co ale u 2.4.x. kernelu kdy treba moje
>  karta je zarazena do hotplug rozhrani a volaji se veci v /etc/hotplug/
>  (pokud je nainstalovan dany balicek). V tomto pripade to zustava
>  stranou PCMCIA skriptu a tedy i schemat. Soucasne hotplug rozhrani
>  nahazuje sit dle standardniho nastaveni pomoci ifup/down...

tohle neni pro laptop-net problem, pokud se meni schema sitoveho nastaveni
(rucne, nebo po zapnuti eth kabelu) tak se vola cela serie skriptu a to ve
volitelnou dobu (pred/po zmene nastaveni), vsechno konfigurovatelny,
laptop-net je velmi flexibilni, a sem si jist ze si poradi i s hotplug

>  Ja jsem si to vyresil tak, ze jsem si prepsal network veci z
>  /etc/pcmcia pro /etc/hotplug tak, aby oboje pouzivalo schemata
>  definovane v /etc/pcmcia/network.opt. Ale jako systemove reseni mi
>  to nepripada. Nevite nekdo jak na tom hotplug vs. PCMCIA vs. schemata?

viz vyse, laptop-net mi po ctvrt roce pouzivani pripada systemovejsi nez
samotny pcmcia schemata (a to jsem zkousel celou radu dalsich baliku pro
automatickou rekonfiguraci site, vcetne pcmcia schemat), proste laptop-net
rulez :-)

>             Karel
>
> --
>  Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>
>  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/
>
>  C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz

martin
--
2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223
http://mman.dyndns.org/mman.gpg