PCMCIA schemy.

Karel Zak zakkr@zf.jcu.cz
Mon, 10 Dec 2001 12:46:34 +0100

On Fri, Dec 07, 2001 at 09:53:47PM +0100, Martin Man wrote:

> tohle neni pro laptop-net problem, pokud se meni schema sitoveho nastaveni
> (rucne, nebo po zapnuti eth kabelu) tak se vola cela serie skriptu a to ve
> volitelnou dobu (pred/po zmene nastaveni), vsechno konfigurovatelny,
> laptop-net je velmi flexibilni, a sem si jist ze si poradi i s hotplug

 Dik kouknu na laptop-net.

 Jen pro uplnost i standardni ifup/down mam moznost pouzivat schemata
 (viz. mapping v interfaces(5)) ale je to jen zakladni nastaveni
 (IP,GATEWAY, apod). Veci jako DNS/BOOTP tam nejsou.

 Stejne by se mi libilo neco globalnejsiho. Dle schemat potrebuji
 nastavovat i jine veci nez jen sit -- ale to by asi nakonec byl
 nejaky register jako u M$ :-)

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>