Klavesnica v X

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Sat, 8 Dec 2001 20:59:48 +0100

Ahojte vospolok.

Mohol by ma niekto vynavigovat von z problemu ?
Chcem spojazdnit kombinovanu klavesnicu t.j. us_qwerty a sk_qwerty. A akosi
sa mi nedari. Vid moj predchadzajuci mail s odosielatelom "root". Neviem sa
dopracovat v dokumentacii k X-om, co znacia v XF86Config-4 tie XkbKeymap ,
XkbLayout, XkbRules a XkbOptions. Co je zavisle na com, a co nastavit aby mi
to fungovalo podla mojich predstav. Lokalizacia je nastavena. Ale po
experimentovani s tymi XkbHocico v configu uz prestava chodit aj to, co mi
chodilo.
A zle som sa vyjadril, nie ze len by som to chcel spojazdnit, ale aj
pochopit co jednotlive veci znamenaju, a ako sa nastavuju, aby som s tym
nabuduce nemal problem.

Dakujem a prajem prijemny den

Rony pupala@sse-za.sk