cesky instalator ve woody

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Sun, 9 Dec 2001 04:21:36 +0100

--wRRV7LY7NUeQGEoC

On Thu, Dec 06, 2001 at 03:41:48AM +0100, Petr Vanek wrote:
>=20
> sakra, woody se blizi a ja na to jeste nesahl, hrom do mne...!

jeje, tak jsem se podoval na ty translation, takhle jsem postupoval:

  501  export CVS_RSH=3Dssh
  507  export CVSROOT=3D:pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/debian-boot
  508  cvs login
  512  cvs co -r potato boot-floppies
  528  cvs co -r potato boot-floppies/utilities/dbootstrap
  529  cd boot-floppies/utilities/dbootstrap/po
  530  make check-cs

cs.po: 569 translated messages, 15 fuzzy translations, 34 untranslated
messages.

to mne bylo divne, takze:

make dbootstrap.pot
cp dbootstrap.pot cs.po

make check-cs
cs.po: 0 translated messages, 1 fuzzy translations, 619 untranslated
messages.

muze prosim nekdo checknout muj postup, jestli je to ok? cs.po je
tedy to, co se musi prelozit, chapu-li to dobre.

p.s. sorry za ty otazky, readme jsem cetl, ale nikdy jsem to nedelal
a chci se jen ujistit.

--=20

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous@penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

--wRRV7LY7NUeQGEoC

--wRRV7LY7NUeQGEoC--