V prubehu bootu se mi po.... cestina :-(

Ondrej Mach omyl@xercom.cz
Fri, 14 Dec 2001 12:51:18 +0100

--7AUc2qLy4jB3hD7Z

Zdravim,
	do vcerejsiho upgradu z potata na woodyho mi cestina chodila vsude, kde
mohla, po nem prestala :-(
Konkretne se mi v soucasny dobe nezobrazuji pismena s hacky (misto nich mam
slusive kosoctverce :-) ). Zajimava je ale jina vec.
Pri bootu se spusti /etc/init.d/console-tools, a vte chvili vse funguje (po=
kud
zacnu busit do klavesnice dostanu krasne hacky). Prestane to fungovat presn=
e ve
chvili, kdy se mi na obrazovce objevi loginpromt.
Nesetkal se s tim nekdo nekdy?
Diky				Omyl

P.S. klavesnice je nastavena dobre, console-tools taky, nebot pokud je spus=
tim
z prikazovy radky znovu, zacnou se mi zase hacky zobrazovat....=20
(kokretne staci spustit "charset G0 iso02", a je vse OK, ale proc to musim
spoustet, kdyz se to za a) spousti pri zavadeni console-tools - overeno
			b) pred tim delat nemuselo
Cumim do toho uz dobu, a ne a ne na nic prijit....)=20

--7AUc2qLy4jB3hD7Z

--7AUc2qLy4jB3hD7Z--