V prubehu bootu se mi po.... cestina :-(

Martin 'Goran' Moravec goran@ucw.cz
Fri, 14 Dec 2001 13:19:37 +0100

> Zdravim,
> 	do vcerejsiho upgradu z potata na woodyho mi cestina chodila vsude, kde
> mohla, po nem prestala :-(
> Konkretne se mi v soucasny dobe nezobrazuji pismena s hacky (misto nich mam
> slusive kosoctverce :-) ). Zajimava je ale jina vec.
> Pri bootu se spusti /etc/init.d/console-tools, a vte chvili vse funguje (pokud
> zacnu busit do klavesnice dostanu krasne hacky). Prestane to fungovat presne ve
> chvili, kdy se mi na obrazovce objevi loginpromt.
> Nesetkal se s tim nekdo nekdy?
> Diky				Omyl

> [...]

ze by reset konzole?
Omyle, zkus pote co "rucne" nahodis cestinu.
napsat reset.
Vsadim tvoje boty ze skladu CO, ze to zase behat nebude.
tzn. v terminfu z nejakeho duvodu neni G0 charset.

dej si (treba na smakovi) tput reset | less a uvidis sekvenci na cestinu.

--
Martin 'Goran' Moravec                             , |\/| ,
Owner of www.komik.cz, root at xercom.cz and     /  \(oo)/  \