USB

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
20 Dec 2001 12:43:53 +0100

> 3) Nefunguje mi odesilani zprav pres GnomeICU. Zkousel jsem tam nastavit
> jak proxy tak no proxy a nic. Zpravy mi chodi, ale neodesilaji se.
> Nevite nekdo cim to?

ja jsem GnomeICU 0.96.1 prestal pred par tydny pouzivat a presel na
Jabber/Gabber, protoze od te doby, co AOL zmenili protokol ICQ na V8
(nebo kyho certa) tak bezni alternativni ICQ klienti maji tezke
problemy. I vcetne ztraceni odeslanych zprav.

Novy protokol _pry_ implementuje lICQ (nebo Licq, ja nevim, jak se
pise), pak nejaky KDE ICQ klon a nakonec urcite snad ickle.sf.net, ktery
byl prave kvuli novemu protokolu vytvoren a soucasna 0.1.2 verze nedava
moc optimismu (to cislo verze - program samotny jsem nevidel :).

Ja jsem ale stastne pryc z proprietarniho sveta ICQ, takze za nic z toho
vyse uvedeneho nedam ruku do plamene :)

Petr