Chyba v preinst skripte libdb2-util

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Sun, 23 Dec 2001 13:03:43 +0100

Ahojte !

Mam k Vam jeden dotaz. Prosim o radu s uvedenym problemom.
Po apt-get upgrade sid-u v piatok, tento neprebehne, nakolko dpkg --unpack
libdb2-util skonci nekorektne, koli preinst skriptu.
Potom som sa pokusil o upgrade v sobotu, ale vyhlasil mi apt-get, ze nie su
vyriesene zavislosti, a aby som pouzil apt-get -f install. Ale tento znovu
neprebehne nakolko ten preinst skript v libdb2-util je chybny.
Teraz dotazy:
1. Staci vyckat, az bude novy build libdb2-util, potom dat apt-get update &&
apt-get upgrade a on si nacita nove available a tento chybny build uz nebude
chciet ani nainstalovat ?. To jest preskoci jeden build ?
Lebo ak by to malo byt takto, tak pri upgrade v sobotu este novy build pre
libdb2-util  nebol, nakolko mi apt-get vyhlasil, aby som pouzil apt-get -f
install, a za nim sa snazil nainstlovat tento chybny build.
2. Alebo budem musiet preinst opravit, nainstalovat tento build a az potom
znova upgradovat ? Ak ano, ako vyextrahovat preinst skript z deb baliku a
potom ho opraveny vratit naspat. Skusil som uz dpkg -x , ale tento
vyextrahuje len /usr/bin a /usr/share a nie skripty. Potom pokus s
dpkg --unpack, ale opat vrateny chybovy kod koli preinst skriptu.

Ako na to ?

Dakujem

Rony pupala@sse-za.sk