woody vs. sid

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Mon, 12 Feb 2001 17:02:36 +0100

------=_NextPart_000_0081_01C09515.996A3460

Ahojte  vsetci !

Chcem sa opytat, ci niekto nepouziva na woody-m niektore baliky zo =
sid-u. Mam standartne woody, este od cias, ked potato bolo frozen, ale =
chcel by som v standardnom pouzivani woody-ho pouzivat baliky zo sid. =
Proste ci je mozne pouzivat sid baliky na woody-mu sposobom apt-get =
install. Proste instalovat apt-get -om atd... . Nechce sa mi zrovna =
vsetko stahovat cez apt-get sources a doma kompilovat, a ani neviem, ci =
aj sources nemaju kontrolu verzii debianu t.j. ci sources pre sid sa =
daju skompilovat pre woody. Vedel by ma v tom niekdo zorientovat ? Je =
napr. mozne stiahnut a cez apt nainstalovat binarky KDE zo sid na woody =
? Ak ano tak ako to urobit co najelegantnejsie ? Chcem totiz ostat pri =
woodym, ale zislo by sa mi nieco v binarkach aj zo sid. Napr. to KDE.

Dakujem=20

Rony pupala@sse-za.sk

------=_NextPart_000_0081_01C09515.996A3460

<HTML><HEAD>
charset=3Diso-8859-2">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3D"Arial CE" size=3D2>Ahojte&nbsp; vsetci !</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Chcem sa opytat, ci niekto nepouziva na woody-m =
niektore=20
baliky zo sid-u. Mam standartne woody, este od cias, ked potato bolo =
frozen, ale=20
chcel by som v standardnom pouzivani woody-ho pouzivat baliky zo sid. =
Proste ci=20
je mozne pouzivat sid baliky na woody-mu sposobom apt-get install. =
Proste=20
instalovat apt-get -om atd... . Nechce sa mi zrovna vsetko stahovat cez =
apt-get=20
sources a doma kompilovat, a ani neviem, ci aj sources =
nemaju&nbsp;kontrolu=20
verzii debianu t.j. ci sources pre sid sa daju skompilovat pre woody. =
Vedel by=20
ma v tom niekdo zorientovat ? Je napr. mozne stiahnut a cez apt =
nainstalovat=20
binarky KDE zo sid na woody ? Ak ano tak ako to urobit co =
najelegantnejsie ?=20
Chcem totiz ostat pri woodym, ale zislo by sa mi nieco v binarkach aj zo =
sid.=20
Napr. to KDE.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Dakujem </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Rony <A=20
href=3D"mailto:pupala@sse-za.sk">pupala@sse-za.sk</A></FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0081_01C09515.996A3460--