xdm vs. startx

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Wed, 14 Feb 2001 14:10:14 +0100

On Mon, Feb 12, 2001 at 02:40:00PM +0100, Michal Bozon wrote:
> Zdravim.
>
> Jak mam nakonfigurovat potato, chci-li spoustet Xka jen obcas, a to ne
> pomoci xdm, ale startx? Zkusil jsem zavrazdit xdm a potom jsem spustil
> startx. X se sice nahodilo, ale zobrazil se jen background a kurzor mysi
> se pohyboval nekonecne ppoommaallu.
>
> V docu jsem nasel pouze to, ze doporuceny je ten zpusob s xdm.

proste je nejlepsi odinstalovat xdm, pripadne kdm, gdm, wdm nebo co pouzivate,
a xka nebudou startovat :-)), pokud je treba nesmazat si konfiguraky, tak
dpkg --remove xdm

mazat linky z runlevelu je osklivy redhaťácký zlozvyk :(

> Michal Bozon
> Faculty of Chemical Technology, Prague (student)
> bozonm@vscht.cz

"Only dead fish swims with a stream"
gpg_key_fingerprint: 2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223
home_page: http://home.zcu.cz/~mman