dselect

Petr Vanek vanous@penguin.cz
Mon, 19 Feb 2001 09:35:12 +0100 (CET)

Dobry den,
mel bych dotaz.

popisu situaci:
v dselectu vyberu baliky k instalaci. pote dselect ukoncim a napr. cekam
az budu mit doma instalacni CD. Pak se ale rozhodnu, ze tyto baliky [plus
jejich zavislosti :-( ]instalovat nebudu. Jsem schopen dselectem najit
tyto baliky a odznacit je?
Zda se, ze stav baliku je ulozen (jestli se nepletu, papirek s poznamkami
jsem zapomel doma) v /usr/lib/dpkg/status, takze mozna vhodnym
rozparsovanim a vymazanim baliku ve stavu not-installed by to slo take.
Pokud ale smazu cely tento soubor status, jsem schopen jej nejak vytvorit?
Tzn, aby system vytvoril status file z aktualniho systemu?

Diky moc

pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous@penguin.cz