dselect

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 19 Feb 2001 16:19:24 +0100

Petr Vanek napsal:
> Dobry den,
> mel bych dotaz.
>
> popisu situaci:
> v dselectu vyberu baliky k instalaci. pote dselect ukoncim a napr. cekam
> az budu mit doma instalacni CD. Pak se ale rozhodnu, ze tyto baliky [plus
> jejich zavislosti :-( ]instalovat nebudu. Jsem schopen dselectem najit
> tyto baliky a odznacit je?

ne. resp. odznacite to, co jiz nechcete nainstalovat a pak jeste proberete
zavislosti toho baliku. hodne stesti

> Zda se, ze stav baliku je ulozen (jestli se nepletu, papirek s poznamkami
> jsem zapomel doma) v /usr/lib/dpkg/status, takze mozna vhodnym

/var/lib/dpkg/status

> rozparsovanim a vymazanim baliku ve stavu not-installed by to slo take.

jo

> Pokud ale smazu cely tento soubor status, jsem schopen jej nejak vytvorit?

jo. ale nedoporucuji. pokud vim, nic, co by ho automaticky vytvorilo neni.
Samozrejme seznam nainstalovanych baliku je vlastne
/var/lib/dpkg/info/*.list

> Tzn, aby system vytvoril status file z aktualniho systemu?

no jde, ale je/bylo by to asi moc prace. ono v status jsou ulozeny dalsi
informace - hlavne MD5 sumy conffiles

				Petr Cech

<Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.