Nemohu rekompilovat gcc 2.95.2-20 z woody pod potato

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Tue, 27 Feb 2001 15:58:43 +0100

Potrebuji na strojich mit nektery soft, ktery vyzaduje novejsi verzi
libc6 nez je v potato.  Tak jsem si zkompiloval libc6 2.2.1-1 z woody.
Jenze pak nesel nainstalovat g++.  Downgradoval jsem tedy zpet na libc6 z
potato a rozhodl si rekompilovat k libc6 i gcc.  Ovsem kompilace gcc
chcipne na aplikaci nejakeho patche.  Zil jsem v domeni ze source package
musim byt schopen zrekompilovat ale jak se zda, tak nikolivek..  Vetsinou
kdyz jsem mel problem, tak to bylo tim ze jsem nemal nainstalovanu
neajakou -dev knihovnu.  S tim si umim poradit.  Ovsem kdyz mi chcipne
kompilace na tom ze nemuze aplikovat nejaky patch na protoze nema
zdrojovy soubor jsem se nesetkal.  Protoze jak zdroje, tak patche jsou
soucasti zdrojovych balicku, mela by to tedy byt chyba v nich.

Setkali jste se nakdo z podobnou situaci?  Jak z toho ven?
Jeste zkousim kompilovat gcc 2.95-2.95.3.ds3 jestli se to povede.  Otazka
jak pujde nainstalovat.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>
http://www.balga.cz/hnilica