=?iso-8859-2?q?J=E1dro?= 2.4 na potato

Ondrej Sury sury.ondrej@globe.cz
27 Feb 2001 23:58:20 +0100

Tomáš Honzák <thonzak@atlas.cz> writes:

> No, prave. Jenomze nova libc6 neni maly balicek a localesy uz vubec ne. Mne
> slo spis o to, ze na dist-upgrade dialup moc vhodnej neni, a nejsem si
> jist, zda si upgrade libc6 fakticky dist-upgr. nevynuti.

Stačí selektivně udělat 'apt-get install libc6 locales', s tím se sice
přitáhne i spousta jiných věcí, ale nemělo by toho být tolik.  Teda myslím,
že nemělo, já osobně updatuju na unstable skoro každý den, takže to nemůžu
úplně přesně posoudit a teď už se mi to ani nechce zkoumat... je přece
jenom už pozdě.  Já jsem na nějakém notebooku a vlastně i na routeru doma
dist-upgrade dělal a nebylo to tak strašné, co pamatuju.

--
Ondřej Surý <ondrej@globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6