Xfree 4.0.2 + polofunkci ceska klavesnice

=?ISO-8859-2?Q?V=E1clav?= 'ax' =?ISO-8859-2?Q?H=F9la?= ax@capitol.cz
Wed, 28 Feb 2001 08:12:28 +0100

Vitek Burda (noname2) wrote:

> ---
> presne tohle mam v konfiguracnim souboru taky, ale mam porad stejne
> "polomrtvou" ceskou klavesnici stejne jako p. Bodo :( imho problem bude
> asi este nekde jinde :(
>
> Vitek Burda

Tak to uz nevim. Podobny problem sem mel na kolegove Mandrake s
nainstalovanym KDE 2 (pod Gnome bylo vse v poradku), kde pomohlo az
systematicke rucni vyvrazdeni toho klavesoveho nesmyslu z KDE 2. Kdyz
spustite jenom Xy a k tomu jenom xterm, tak je to taky rozhozene?

Ax
--

    Vaclav Hula
    vaclav.hula@capitol.cz