Xfree 4.0.2 + polofunkci ceska klavesnice

Radoslav Bodo bodik@students.zcu.cz
Wed, 28 Feb 2001 11:35:27 +0100 (CET)

> ---
> presne tohle mam v konfiguracnim souboru taky, ale mam porad stejne
> "polomrtvou" ceskou klavesnici stejne jako p. Bodo :( imho problem bude
> asi este nekde jinde :(

mno ja jsem zkusil prave tu konf. od VH a zafungovala bez problemu ..
nejspise byl podle mne na vinne Option CoreKeyboard ktery u mne chybel a
potom jeste ze Xka rady 3 znali mou klavesnici i jako pc102 pricemz
dokazali zbutek klavec (win, menu) ignorovat kdezto nove Xka si vynucuji
spravne nastaveni (alespon to tak zafungovalo u mne) jeste jsem dostal
jednu radu primo na svou adr.:

Od Jan Marek <jmarek@jcu.cz>:
ja jsem tenhle setup opsla z RH 7.0, kde to chodilo podle mych
predstav. Staci nastavit 'XkbLayout "czsk"' a ostatni volby,
ktere zde mate uvedene pod radkem s 'XkbLayout' zakomentovat.

mozna vam pomuze jina metoda

bodik