Knihovn, locales a cestina v X

xcermak@fi.muni.cz xcermak@fi.muni.cz
Mon, 8 Jan 2001 09:29:04 GMT

Zdravim
mam problem, chtel bych vedet, ktery knihovny a baliky potrebuju
k rozjeti spravnych locales na debianu, mel sem instalaci s funkcni
cestinou ale upgradoval sem glibc na 2.1.87 (myslim), ale locales
prestaly jet. Nechce se mi glibc kompilovat s CZ locales, takze bych rad
veel kde je tato jiz hotova a ktery dalsi baliky potrebuju aby to jelo
(perl, X aplikace, ...).
Dalsi problem mam s cestinou v X jede mi v pohode vypis v xtermu i prepinani
klavesnic ale psat muzu jenom carkovany pismenka ale ne hackovany (ì¹èø¾ ...).
Co s tim ma udelat. Pocestoval sem to podle navodu k deb-CD na ftp.penguin.cz

S diky zdravim
Marek Cermak