Knihovn, locales a cestina v X

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon, 8 Jan 2001 16:36:38 +0100

xcermak@fi.muni.cz napsal:
> Zdravim
> mam problem, chtel bych vedet, ktery knihovny a baliky potrebuju
> k rozjeti spravnych locales na debianu, mel sem instalaci s funkcni
> cestinou ale upgradoval sem glibc na 2.1.87 (myslim), ale locales

eek. tak to tezko. tenhle .deb jsem nikde nevidel.

> prestaly jet. Nechce se mi glibc kompilovat s CZ locales, takze bych rad

he? este jednou? Jako ze lokale nefunguji, kdyz dam LC_ALL=cs_CZ ? Balicek
locales je nainstalovan? strace binarky a pripadne chybici soubory v
/usr/share/locale ?

				Petr Cech
P.S. piste verse, verse a jeste jednou verse toho, co vam nechodi

<Myth> the UNIX trademark has changed hands so much no one is quite sure who really owns it anymore