Knihovny, locales a cestina v X po druhe

xcermak@fi.muni.cz xcermak@fi.muni.cz
Fri, 12 Jan 2001 12:58:56 GMT

>eek. tak to tezko. tenhle .deb jsem nikde nevidel.
hmm, tak to asi byla jina verze....

>he? este jednou? Jako ze lokale nefunguji, kdyz dam LC_ALL=cs_CZ ? Balicek
>locales je nainstalovan? strace binarky a pripadne chybici soubory v
>/usr/share/locale ?
mam nainstalovany locales a nastaveny v environment
lang=czech
LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2

jo a mozna nejaky soubory chyby, ale prave sem se ptal, ktery baliky vsechny
potrebuju, aby to jelo, nainstalovat... ?

a napriklad perl mi hlasi (treba i behem spousteni dpkg)
neco v tom smyslu ze tyhle locales nejsou podporovany, to mi pise
i pred CGIckama -> takze ty mi nejedou (Bad Headers :-)
no takze sem "downgradeoval" locales a mam tam klasicky aglictinu.

A jeste ten dotaz na hacky v Xech:
muzu psat (at uz RAltem nebo ScrollLockem) jenom carkovany pismena
a nejdou mi psat hackovany, coz je tristni. Kde je chybka ??

S pozdravem a podekovanim za odpoved

						Marek Cermak