Knihovny, locales a cestina v X po druhe

Zdenek Kabelac kabi@fi.muni.cz
Mon, 15 Jan 2001 19:05:41 GMT

xcermak@fi.muni.cz wrote:

> hmm, tak to asi byla jina verze....

> mam nainstalovany locales a nastaveny v environment
> lang=czech
> LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2
>
> jo a mozna nejaky soubory chyby, ale prave sem se ptal, ktery baliky vsechny
> potrebuju, aby to jelo, nainstalovat... ?

Coz tak zkontrolovat etc/locale.gen jestli tam je odkomentovana tvorba
cesky locales
cs_CZ ISO-8859-2   (tak nejake ten radek vypada)
Pak by melo stacit pustit locale-gen a pro priste sledovat hlasky pri
update glibc...

--
             There are three types of people in the world:
               those who can count, and those who can't.