doreseno, ale ... : Knihovny, locales a cestina v X po druhe

xcermak@fi.muni.cz xcermak@fi.muni.cz
Tue, 16 Jan 2001 11:34:31 GMT

Zdravim tak problem nize uz sem doresil (chybel mi balik i18ndata), ale
v X se mi v netscapu do formularovych inputu nevede psani cestiny, pise
to tam ruzny paznaky, jako treba misto z s hackem to pise 3/4 atp...
jinak v X cestina jede paradne...

Zatim