Problem s instalaciou

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Wed, 10 Jan 2001 17:03:47 +0100

----- Original Message -----
From: Michal M=EC=B9=BBan <mestan@zce.cz>
To: Puapala Ronald <pupala@sse-za.sk>
Sent: Wednesday, January 10, 2001 9:26 AM
Subject: Re: Problem s instalaciou

> Jeslti to je opravdu vyrobene z CD, tak je to tam
> nastaveno, ze jadro ocekava ramdisk, a tem zjevne
> na nenajde. Tak zkuste tohle.
>
> boot: rescue root=3D/dev/hda2

> --
>     ^(w)^.
>
> mailto:Wohnivec@iol.cz
> P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
> stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...

Dakujem za reakciu, ale boot disketa bola vyrobena pri instalacii systemu
volbou "Make the boot floppy", ale pre /dev/hdb2. Takze ked som disk
premiestnil doma na stroj ako "primary master" linux bol na /dev/hda2 a b=
oot
floppy nezabrala. Tak som z mirror-u stiahol rescue.bin pre
images-1.44/idepci, z ktorych som aj instaloval, prepisal na floppy s
pomocou rawrite a dopadol som tak, ako som pisal.
Upozornujem ! Ziadne instalovane baliky nemam, t.j. okrem zakladu
base2_2.tgz. Instalaciu inych balikov a preinstalovanie base2_2.tgz balik=
mi
z distribuce som vynechal pre nedostatok casu.

Prajem prijemny vecer

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk