Problem s instalaciou

Petr Herman ph@lfmotol.cuni.cz
Wed, 10 Jan 2001 17:59:42 +0100

On Wed, Jan 10, 2001 at 05:03:47PM +0100, Pupala Ronald wrote:

> [...]

Tohleto ti neřeknu, spíš bych se na to vykašlal a pokusil
se to řešit nějak schůdněji.

> Upozornujem ! Ziadne instalovane baliky nemam, t.j. okrem zakladu
> base2_2.tgz. Instalaciu inych balikov a preinstalovanie base2_2.tgz balikmi
> z distribuce som vynechal pre nedostatok casu.

Jestli jsem to dobře pochopil, jde o to si na HDD v práci nainstalovat
potato a pak HDD odnést domů.
Já měl dycky s diskettama špatný zkušenosti a tak jsem se (dokuď jsem neměl
CD) snažil řešit instalaci Debianu z Dosový partition.

Nevím, jak máš velkou tu hdb1 swap, ale předpokládám, že se ti na ní
vejde pár základních DOSových a jádro a base2_2.tgz a instaluj bez swapu,
nebo kdyby bylo jo těsno tak swap rozděl na dvě pártišny swapovou a DOSí,
a pak si doma na hdb2 nainstaluj Potato base z té DOSové, zařiď si
bootování přes LILO atd. a až ti to začne doma takhle fungovat,
tak si tam v práci doinstaluj co budeč potřebovat a pak by už něměl být
problém.

Tak bych to asi řešil já protože jak už jsem psal, s diskettama jsem
měl vždycky pořád jen problémy.

> Prajem prijemny vecer
>
> Ronald Pupala pupala@sse-za.sk

Petr Heřman