Problem s instalaciou

Michal =?iso-8859-2?Q?M=EC=B9=BBan?= mestan@zce.cz
Thu, 11 Jan 2001 08:13:19 +0100

Dobry den

> Dakujem za reakciu, ale boot disketa bola vyrobena pri instalacii systemu
> volbou "Make the boot floppy", ale pre /dev/hdb2. Takze ked som disk
> premiestnil doma na stroj ako "primary master" linux bol na /dev/hda2 a boot
> floppy nezabrala. Tak som z mirror-u stiahol rescue.bin pre
> images-1.44/idepci, z ktorych som aj instaloval, prepisal na floppy s
> pomocou rawrite a dopadol som tak, ako som pisal.
> Upozornujem ! Ziadne instalovane baliky nemam, t.j. okrem zakladu
> base2_2.tgz. Instalaciu inych balikov a preinstalovanie base2_2.tgz balikmi
> [...]

Z bootovanim z disket zpusobem rescue.bin jsem mel
na nekterych strojkach taky problem, po dlohem
badani, kdy sem u jednoho neme nic nez polofunkcni
floppy mi nakonec zabralo:

Vyrobit dosovskou disketu (zforamtovat a
zinicializovat napr sys A:)
na disketu nahrat: patricne jadro, loadlin.exe -
vse je v distribuci v adresari disk..., pripatne
si tam vyrobit autoexec.bat s obsahem:

loadlin linux root=/dev/hdb2 noinitrd

(jmena si uupravte podle vasi situace}

tak snad vam to zabere

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...