shutdown

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Wed, 17 Jan 2001 16:02:20 +0100

In article <20010117090752.A24172@atrey.karlin.mff.cuni.cz>,
cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz  wrote:

> neodpoji se disk, ale buh vi proc. jaky je rozdil mezi soubory v
> /etc/rc0.d a rc6.d krome toho zaverecneho halt/reboot?

Jak proste, po nakupu a nainstalovani "moderniho" disku (30GB IBM) se mi
zacalo stavat totez.  Vysel jsem z predpokladu, ze disk ma vlastni cache
(write back) a tudiz pomohl dat nekam do zavarecnych skriptu hdparm s
nejakym parametrem jako ze flush ta diskova cache.

Ted jsem se dival na ten comp.  Do souboru /etc/init.d/umountfs jsem na
konec za radek echo "done." a pred "mount -n -o remount,r /" pridal
	hdparm -f /dev/hda

Kupodivu to pomohlo.  Jak tak nad tim premyslim, je to pekna blbost.  Ale
pomohlo to.

Debian 2.2, kernel 2.2.17 doma kompilovany

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>