shutdown

Petr Stanek snek@penguin.cz
Thu, 18 Jan 2001 00:03:12 +0100

Radek Hnilica wrote:

> Jak proste, po nakupu a nainstalovani "moderniho" disku (30GB IBM) se mi
> zacalo stavat totez.  Vysel jsem z predpokladu, ze disk ma vlastni cache
> (write back) a tudiz pomohl dat nekam do zavarecnych skriptu hdparm s
> nejakym parametrem jako ze flush ta diskova cache.

Mam Debian 2.2 jadro 2.2.18 a disk 2x IBM 30GB na Penguinovi.
Nedela to co popisujete. halt/reboot OK. Ale jiz ma jeden po reklamaci
:-(

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek@penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz