[mestan@zce.cz: Re: apt dotaz]

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 18 Jan 2001 13:03:47 +0100

----- Forwarded message from Michal M=C4=9B=C5=A1=C5=A5an <mestan@zce.cz>=
 -----

From: Michal M=C4=9B=C5=A1=C5=A5an <mestan@zce.cz>
Subject: Re: apt dotaz
To: Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
Date: Thu, 18 Jan 2001 08:05:30 +0100

>=20
> nelze. viz. vyse. ale mam dojem, ze v unstable neco na prohledavani
> Contents-* existuje - auto-apt
>=20

>=20
> asi ne. vzdalene to zatim myslim neexistuje

Jestli mate sapon modem, tak na
http://www.debian.org/distrib/packages
je prohledavac jak balicku tak obsahu.=20

>=20

apt-cache show jmeno_baliku

>=20
> tyto informace jsou v Packages, takze neni problem to pro dany balik
> zobrazit. Ostatne to davno takhle funguje
>=20
>=20
> no apt pronika i do .rpm sveta :))

>=20
>                                 Petr Cech
--=20
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz=20
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze
stat, ze reakce na majlik bude nekdy az tydny...

----- End forwarded message -----

				Petr Cech
--=20

* Joy notes some people think "Unix" is a misspelling of "Unics" which is=
 a misspelling of "Emacs" :)