depmod + dotaz na instalaci 2.4.0

jelinek jelinekp@fzu.cz
Mon, 22 Jan 2001 16:04:48 +0100 (MET)

> to gratuluju, zajimal by me ten prechod...
>
> Staci jen prekompilovat jadro? Mam pocit, ze ne
> ze po nainstalovani me nefungovali moduly, takze
> taky moduly? Jake s tim mate zkusenosti? Jadro
> 2.4.0 by se hodilo, protoze po me chcou podporu
> USB mysi.

pomoci apt-get jsem upgradoval z unstable (tusim z ftp.debian.org)
potrebne balicky (jejich vypis byl tady nedavno v konferenci inzerovan).

jmenovite binutils, modutils, e2fsprogs, coz si vyzadalo doplnkove
instalace (viz libc6 atd.). potom kompilace jadra, je tam o neco vice
polozek nez minule, ale pokud uchovate soubor .config, da se pouzit z
drivejsich jader rady 2.2.x, ale doporucuji to radsi projit.
no zatim to nepada a ani zadne jine problemy jsem v log-souborech
nezaznamenal.

dokonce jsem pote nastavil apt-get source zase na stable a natahl par
balicku ze stable a vse zatim pohode (samozrejme bez apt-get upgrade,
pouze apt-get update). je to asi trochu divocina, ale zatim
to funguje.

zdravi jel