oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Tue, 23 Jan 2001 06:47:04 +0100

In article <20010117091415.D24172@atrey.karlin.mff.cuni.cz>,
cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz  wrote:

> mozna bez toho -b, protoze to neprelozi Architecture: all baliky

> a ktery si cetl :))
> 				Petr Cech

Debian New Maintainers' Guide
Debian Policy Manual
Debian Developer's Reference
Debian Packaging Manual

Tedy presneji tohle vsechno jsem si vytiskl a ctu to na preskacku.  Je to
pekna hromadka papiru.  Uceni jde pomalu.  Zatim jsem si vyse uvedenym
postupem zkompiloval novejsi verzi postgresql, zope.  Ted je predemnou
dalsi veliky problem.  Nainstalovat balicek umim.  Ovsem abych vyuzil
vyhod Debianu (dselect, apt, ...) tak si potrebuji vytvorit distribuci.
Nemyslim celou distribuci ale jen vystavit na serveru mnou kompilovane
balicky tak, abych je mohl pomoci apt-get nainstalovat.  Uz jsem se na
neco takoveho v konferenci ptal, bylo to davno a ja nemel moc casu.  Ted
to skusim dohledat, ale nebylo to reseni moc elegantni.  Nevite nekdo
jakymi mechanismy a programy je udrzovana hlavni distribuce debianu?

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>