oznameni, otazka

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Tue, 23 Jan 2001 10:16:32 GMT

ciao

On Tue, 23 Jan 2001, Radek Hnilica wrote:

> [...]
> postupem zkompiloval novejsi verzi postgresql, zope.  Ted je predemnou
> dalsi veliky problem.  Nainstalovat balicek umim.  Ovsem abych vyuzil
> vyhod Debianu (dselect, apt, ...) tak si potrebuji vytvorit distribuci.
> Nemyslim celou distribuci ale jen vystavit na serveru mnou kompilovane
> balicky tak, abych je mohl pomoci apt-get nainstalovat.  Uz jsem se na
> neco takoveho v konferenci ptal, bylo to davno a ja nemel moc casu.  Ted
> to skusim dohledat, ale nebylo to reseni moc elegantni.  Nevite nekdo
> jakymi mechanismy a programy je udrzovana hlavni distribuce debianu?

nevim, jake jsou oficialni postupy, ale ja to udelal tak, ze
ve ftp adresari si vytvoril adresarovou strukturu shodnou
s tim, jak se distribuuje Debian, treba na CD nebo ftp, pak
tam nahral balicky, pak spustil a naucil se ovladat dpkg-scanpackage
ktery vytvori 'Packages' spoubor a pak uz jen dal do apt.sources
tu adresu (muze to byt i na lokalnim disku, treba doma) a pak
uz si jen balicek prohlizel v dselectu...

FH