Seznam baliku pro reinstalaci?

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 24 Jan 2001 09:25:34 +0100

> jenom doplnim, ze toto nezapise verzi, jenom jmeno baliku a ze ho chci
> nainstalovat. a pak jeste po dpkg --set-selection dat
> apt-get dselect-upgrade a melo by to byt

dselect-upgrade?? To mi pripomina, ze od doby apt-get mam z dselectu
strach - kdyz ho totiz pouziju, nainstaluje spoustu veci, ktere jsem
vubec nechtel a ktere byly buhviproc zvolene k instalaci (obvykle po
cerstve instalaci systemu). Taky mam silny pocit, ze apt-get databaze a
dselect databaze se navzajem neznaji anebo neuznavaji (a to i kdyz je
jako zdroj balicku v dselectu uvedeny apt-get). Dneska uz dselect
pouzivam jen na nakouknuti na popisy baliku, ale vsechno instaluju pres
apt-get install. Tak mi casto uniknou zajimave souvislosti a doporucene
dalsi balicky, ktere by dselect nabidl - ale jak rikam, dselect mi
vzdycky nainstaluje veci, ktere jsem nechtel, a tak ho radeji uz vubec
nepouzivam.

Jestli je nejake srozumitelne RTFM, kde se pise jak dselect pouzivat s
apt navzajem, nezavisle a stridave, tak prosim o URL toho RTFM. Jestli
nic takoveho neni, pak jsem z toho losos a zajimalo by me, jak to delate
vy (popripade jak se to ma delat spravne, co je vlastne doporuceny
zpusob spravy balicku a jak to bude debian delat v nejblizsi budoucnosti
- co je preferred, co je deprecated atd).

Diky
Petr