Seznam baliku pro reinstalaci?

ax ax@capitol.cz
Wed, 24 Jan 2001 10:08:58 +0100

Zdravim,

Petr Stehlik wrote:

> dselect-upgrade?? To mi pripomina, ze od doby apt-get mam z dselectu
> strach - kdyz ho totiz pouziju, nainstaluje spoustu veci, ktere jsem
> vubec nechtel a ktere byly buhviproc zvolene k instalaci (obvykle po
> cerstve instalaci systemu). Taky mam silny pocit, ze apt-get databaze a

Tady asi nezbyde nez to rucne vyhazet. Ja to delam tak, ze v dselectu
dam aktualizaci, pak seznam balicku, vydesim se z novych zavislosti :-)
vybehnu z nej, dam install. apt mi napise, co vsechno chce nainstalovat,
a kdyz je toho vic, co se mi nelibi, pastnu si to do editoru na vedlejsi
konzoli, prerusim instalaci, vratim se do seznamu balicku, a podle
vedlejsi konzole vyhazu vsechno, co nechci.

> dselect databaze se navzajem neznaji anebo neuznavaji (a to i kdyz je
> jako zdroj balicku v dselectu uvedeny apt-get). Dneska uz dselect

Minimalne na jednu stranu to funguje. Kdyz si stahnete seznam balicku
apt-get-em, dselect o nem nevi, ale kdyz mate v dselectu jako metodu
apt, a date dselect/aktualizovat, tak o novych baliccich vedi oba.

> [...]
> dalsi balicky, ktere by dselect nabidl - ale jak rikam, dselect mi
> vzdycky nainstaluje veci, ktere jsem nechtel, a tak ho radeji uz vubec
> nepouzivam.
>
> Jestli je nejake srozumitelne RTFM, kde se pise jak dselect pouzivat s
> apt navzajem, nezavisle a stridave, tak prosim o URL toho RTFM. Jestli
> nic takoveho neni, pak jsem z toho losos a zajimalo by me, jak to delate
> vy (popripade jak se to ma delat spravne, co je vlastne doporuceny
> zpusob spravy balicku a jak to bude debian delat v nejblizsi budoucnosti
> - co je preferred, co je deprecated atd).

O zadnem RTFM nevim, losos sem z toho byl taky. Na vyse popsane sem
prisel metodou pokus-omyl-narek ;-)

Zatim...

Ax

--