oznameni, otazka

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Wed, 24 Jan 2001 11:14:54 +0100

> Minimalne z toho helpu vubec neni jasne co je to overridefile, binarydir,
> pathprefix.

presne moje zkusenosti. Videl jsem nekde jako priklad ./ ./ ./ ale
vysledek mi moc nefungoval. Taky bych byl vdecny za jasny priklad.
Napriklad kamarad mi ted vypalil uplne cele Helix Gnome na CDROM. Z
tohoto umet udelat fungujici packages tak jsem vitez.

> jsem v casovem presu, delam spoustu veci, tak nejsem zadnou z nich
> schopen udelat poradne. :(

to asi zna vic z nas.

> Nejhorsi je, vsak to mozna mnozi znate, kdyz mam za pul roku zopakovat
> konfiguraci neceho, co jsem uz davno zapomel.  No a pak misto 15 minut to
> zase skonci na celem dni prace.

Presne tak! :-/

tesim se na ty spisky.

Petr