oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Wed, 24 Jan 2001 12:09:52 +0100

In article <3A6EAB1E.7FB9462@sophics.cz>, pstehlik@sophics.cz  wrote:

> presne moje zkusenosti. Videl jsem nekde jako priklad ./ ./ ./ ale
> vysledek mi moc nefungoval. Taky bych byl vdecny za jasny priklad.
> Napriklad kamarad mi ted vypalil uplne cele Helix Gnome na CDROM. Z
> tohoto umet udelat fungujici packages tak jsem vitez.

Prepnul jsem se do adresare kde je stavajici Packages a Packages.gz

tam jsem zadal
# dpkg-scanpackages . . . >Packages
protoze jsem byl liny premislet zadal jsem pote
# gzip -9 Packages
# dpkg-scanpackages . . . >Packages

> tesim se na ty spisky.

Mrknete se prosim na ta http a dejte mi vedet jsetli je neco videt

http://www.balga.cz/hnilica/papers
http://www.balga.cz:8080/paper/debian-deb/index.html

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>