Vytvareni a kompilace deb balicku Was:Re: www stranky, kdysi Re: oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Thu, 25 Jan 2001 08:34:24 +0100

In article <20010124195846.C29339@atrey.karlin.mff.cuni.cz>,
cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz  wrote:

> he? nechapu jak se glibc rekompilije pro potato. dyt je tam stejny
> kompilator a binutils, make ...

No pri dotahovani a kompilaci novejsich balicku, tu v brzske budoucnosti
nemusi byt pravda.  V teto chvili nejspise je.

GwydionDylan potrebuji vyssi verzi libc6 nez je v potato.  Tedy posledni
verze gd.

> v pohode. BTW proc tam nedas rovnou balik z unstable?

Pred nejakym casem jsem to diskutoval snad v cz.comp.linux.  Je lepsi si
to prekompilovat, nez pouzivat binarky z unstable.  Navic stejne se
potrebuji naucit kompilovat baliky poslepu u pulnoci kdyz mne nekdo
zbudi.

> hrozi. bacha na libdb2, to se v libc6 uz nebuildi!!
> 				Petr Cech

Toto mi neni jasne, jiz nekolikrat jsem v roznych zdrojich zahledl, ze
nektere knihovny se pridavaji, ubiraji, zase pridavaji a ubiraji tak jak
jsou verze libc.  Jsem z toho zmaten.  Proc se to deje?

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>