Vytvareni a kompilace deb balicku Was:Re: www stranky, kdysi Re: oznameni, otazka

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 25 Jan 2001 08:50:45 +0100

Radek Hnilica napsal:

> No pri dotahovani a kompilaci novejsich balicku, tu v brzske budoucnosti
> nemusi byt pravda.  V teto chvili nejspise je.
>
> GwydionDylan potrebuji vyssi verzi libc6 nez je v potato.  Tedy posledni
> verze gd.

> Pred nejakym casem jsem to diskutoval snad v cz.comp.linux.  Je lepsi si
> to prekompilovat, nez pouzivat binarky z unstable.  Navic stejne se

jo. ale v pripade, ze balik je prelozen pro glibc 2.2 a nejde tedy v potato
nainstalovat. Proc by se ale mela prekralad glibc znova mi unika

> potrebuji naucit kompilovat baliky poslepu u pulnoci kdyz mne nekdo
> zbudi.

> Toto mi neni jasne, jiz nekolikrat jsem v roznych zdrojich zahledl, ze
> nektere knihovny se pridavaji, ubiraji, zase pridavaji a ubiraji tak jak
> jsou verze libc.  Jsem z toho zmaten.  Proc se to deje?

vim ja? pravda je, ze libdb byla odedavna soucasti C knihovny. Nevim proc,
ale v 2.2 proste neni. Coz je mimochodem docela pr* a pekne to rozbouralo
distribuci.

				Petr Cech

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso