Vytvareni a kompilace deb balicku Was:Re: www stranky, kdysi Re: oznameni, otazka

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Thu, 25 Jan 2001 09:58:10 +0100

In article <20010125085045.A3348@atrey.karlin.mff.cuni.cz>,
cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz  wrote:

> jo. ale v pripade, ze balik je prelozen pro glibc 2.2 a nejde tedy v
> potato nainstalovat. Proc by se ale mela prekralad glibc znova mi unika

No prave, prekladam novejsi verzi ktera v potato neni.

> vim ja? pravda je, ze libdb byla odedavna soucasti C knihovny. Nevim
> proc, ale v 2.2 proste neni. Coz je mimochodem docela pr* a pekne to
> rozbouralo distribuc

Asi bych se mel poohlednout po nejakem souboru co popisuje tyhle
podstatne zmeny.  Nejspise to bude nejaky history nebo changes file.  Kam
se ale podeji ty casti, ktere byly odnaty.  Jsou k dispozici jako jine
balicky?

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>