Cestina po nainstalovani libc6_2.2-6

Radek Hnilica radek@moraviapress.cz
Fri, 26 Jan 2001 20:30:22 +0100 (CET)

> odkomentoval jsi ten radek v /etc/locale.def s cs_CZ ? Psal locale-gen, ze
> generuje ceske locale?

Mnel jsem to zminit hned, ano ucinil jsem tak.  locale-gen pise
ze generuje ceske locale,  zkousel jsem ceske a anglicke dohromady
a pak pouze ceske, zadny efek.

Domnivam se, zatim jsem si to neoveroval, ze debiandoc2html
je skript v nejakem skriptovacim jazyce, nebo skripty vola.
Mam strach ze vymenou glibc 2.2-6 za puvodni, coz byla nejaka
snad 2.1.3 jsem rozhodil nektera prostredi, snad perl.

Ted jsem se dival.  Nekde vevnitr se vola perlovsky script,
a ten deklaruje pouziti
	use DebianDoc_SGML::Locale:Alias;

Ze by bylo nutno prelozit i perl.  Nebo se na to muzu vybodnout
a prejit na testing (woody).  Na druhou stranu ale takto se aspon
neco naucim nez pri "bezduchem" upgradu pri prvnim problemu.

> <Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.
Skoda ze neumim, a nebo to neumi apt, delat apt-get downgrade.
Uz nekolikrat by se mi to docela hodilo.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>