Cestina po nainstalovani libc6_2.2-6

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Fri, 26 Jan 2001 21:35:26 +0100

Radek Hnilica napsal:

> Mnel jsem to zminit hned, ano ucinil jsem tak.  locale-gen pise
> ze generuje ceske locale,  zkousel jsem ceske a anglicke dohromady
> a pak pouze ceske, zadny efek.
>
> Domnivam se, zatim jsem si to neoveroval, ze debiandoc2html
> je skript v nejakem skriptovacim jazyce, nebo skripty vola.
> Mam strach ze vymenou glibc 2.2-6 za puvodni, coz byla nejaka
> snad 2.1.3 jsem rozhodil nektera prostredi, snad perl.

to by nemelo. localess a i18ndata jsou taky upgradnuty? Jde o to, co vraci
setlocale() ? chodi ls nebo neco takoveho cesky? chova se sort(1) spravne?

> Ted jsem se dival.  Nekde vevnitr se vola perlovsky script,
> a ten deklaruje pouziti
> 	use DebianDoc_SGML::Locale:Alias;
>
> Ze by bylo nutno prelozit i perl.  Nebo se na to muzu vybodnout

nemelo by byt potreba

> a prejit na testing (woody).  Na druhou stranu ale takto se aspon
> neco naucim nez pri "bezduchem" upgradu pri prvnim problemu.

> Skoda ze neumim, a nebo to neumi apt, delat apt-get downgrade.
> Uz nekolikrat by se mi to docela hodilo.

co vadi stahnuti si starsi verze a jejimu rucnimu nainstalovani? Jestli
myslis, ze by si mohl nekam schovat predchozi nainstalovanou verzi pred
upgradem, tak to by melo jit. dpkg-repack nekde v apt.conf

Je dobry si obcas nechat starsi baliky v apt cachi pro pripadny navrat

				Petr Cech

<Tv> We are debian.org, resistance is futile, you will be apt-get upgraded.