Cestina po nainstalovani libc6_2.2-6

Radek Hnilica radek@moraviapress.cz
Fri, 26 Jan 2001 22:41:09 +0100 (CET)

> to by nemelo. localess a i18ndata jsou taky upgradnuty? Jde o to, co vraci
> setlocale() ? chodi ls nebo neco takoveho cesky? chova se sort(1) spravne?

ls je cesky, emacs pise cesky, vi pise cesky, jen ten debiandoc2cokoli
ma problemy. Jak locales tak i i18ndata jsou upgradnuty.

> co vadi stahnuti si starsi verze a jejimu rucnimu nainstalovani? Jestli
> myslis, ze by si mohl nekam schovat predchozi nainstalovanou verzi pred
> upgradem, tak to by melo jit. dpkg-repack nekde v apt.conf

skusim se podivat co je to ten dpkg-repack

No ja jsem si nainstaloval libc6_2.2.1-1.  A potom jsem se snazil
pul dne downgroadovat.  Ono totiz pri odinstalaci to chciplo
na chybejici nejaky exac.  Tak jsem jej musel prihrat z druheho
pocitace.  Pri instalaci starsi verze se pak prehral spravnym.

Oblibena metoda odebrat balik pridat balik se totiz v dusledku
rozsahlych zavislosti muze zvrhnout v totalni destrukci systemu,
kdyz se sahne na vhodny balik.

> Je dobry si obcas nechat starsi baliky v apt cachi pro pripadny navrat

No jo, ale kdyz se jedna o tzv. puvodni baliky coz libc nejspis bylo, tak tam nejsou.  A navic susit nekolik az stovek MB na svem notasu z 1.6GB diskem neni nejlepsi napad.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>