Jak v Linuxu na adresy a hromadnou korespondenci?

Jan Schier Jan.Schier@esat.kuleuven.ac.be
Wed, 4 Jul 2001 11:46:14 +0200 (MET DST)

Dobry den,

prominte, pokud je to trochu off-topic:

potreboval bych poradit, jak v Linuxu vytvorit a udrzovat seznam adres a
jak udelat zformatovani stitku na dopisy. Rad bych si konecne prevedl
svoje adresy do pocitace, a premyslim jak na to.

Vcera jsem trochu 'valcil' se StarOffice 5.2, ale tam mi to pripada trochu
slozite + problemy s cestinou (jeste jsem neinstaloval ceskou verzi ze
suse.cz).

Hledal jsem v seznamech balicku na debian.org podle klice 'address', ale
vsechno, co jsem nasel, byly v podstate jednoduche 'rolodexy'.

Je neco zajimaveho pro (La)TeX? Existuje tam pripadne nejaky GUI pro
jednoduchou spravu adresare? Nebo umi neco takoveho koffice?

Diky za jakykoliv sikovny tip.

Honza

--
Jan Schier
KU Leuven   ESAT/SISTA

On leave from
Inst. of Information Theory & Automation
(UTIA AV CR)
Prague, Czech Republic