Jak v Linuxu na adresy a hromadnou korespondenci?

^(w)^ wohnivec@iol.cz
Wed, 18 Jul 2001 18:34:33 +0200 (CEST)

Jan Schier, 04.07.01 p=ED=B9e:

> [...]
> jak udelat zformatovani stitku na dopisy. Rad bych si konecne prevedl
> svoje adresy do pocitace, a premyslim jak na to.
>
> Vcera jsem trochu 'valcil' se StarOffice 5.2, ale tam mi to pripada tro=
chu
> slozite + problemy s cestinou (jeste jsem neinstaloval ceskou verzi ze
> suse.cz).
>
> Hledal jsem v seznamech balicku na debian.org podle klice 'address', al=
> vsechno, co jsem nasel, byly v podstate jednoduche 'rolodexy'.
>
> Je neco zajimaveho pro (La)TeX? Existuje tam pripadne nejaky GUI pro

Pro LaTeX existuje macro 'textmerg'.

> jednoduchou spravu adresare? Nebo umi neco takoveho koffice?

Ja pozivam upraveny addressbook, coz je vskutku jednoduchy
rolodex, ma tam jednu pomucku, 'mktable' takovy formatovatko,
kterym se da vyrobit jak latex, tex, ci html. Pouzimam to ve
spojeni s LaTeX makrem envelope na tiska adres na obalky.

> Diky za jakykoliv sikovny tip.
>
> Honza

                                   Ahoj...
                                            Wohnivec ^(w)^.