LaTeX + cestina + testing

Michal M칻an mestan@zce.cz
Tue, 05 Jun 2001 13:38:26 +0200

Zdravím

David Rohleder wrote:

> Asi jak komu. Mne to rozhodne samo nejde.
>
> latex nejakyceskydokument.tex hlasi

Zde je potřeba si uvedomit, jestli je onen cesky dokument psan CsLaTeXem nebo
babel+CsLaTeX. Tyto dvě věci nelze míchat. Přelozte to prikazem cslatex. (Je treba
zmineny texconfigem mit vyrobenou bazi). Pokud to nepojede, poslete preambuli toho
dokumentu.

Prikaz latex vola babelizovany latex.
Prikaz cslatex vola cstex podporovany CsTUG.
Oboji je v distribuci teTeXu.

> [...]
> (dopor.tex
> LaTeX2e <1999/12/01> patch level 1
> Babel <v3.6Z> and hyphenation patterns for american, french, german, ng=
erman, n
> ohyphenation, loaded.
> (/usr/share/texmf/tex/latex/base/letter.cls
> Document Class: letter 1999/04/29 v1.2z Standard LaTeX document class
> (/usr/share/texmf/tex/latex/base/size12.clo))
> (/usr/share/texmf/tex/generic/babel/czech.sty
>
> ! Package babel Error: You have used an old interface to call babel
> (babel)                You may expect compatibility problems wit other =

Babel tu nejspis hlasi nesmysly, protoze starsi rozhrani babelu je stejne s
rozhranim cstexu (\usepacakage{czech}).

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude nekdy
az tydny...