prechod potato->woody a X 3.3.6->4.0.3

Marian Cavojsky cavojsky@soria-grey.sk
Wed, 6 Jun 2001 13:00:39 +0200

Ahojte.

  Na mojom notebooku (Compaq Armada v300) som mal nainstalovany
DebianGNU/Linux Potato s X 3.3.6. Vsetko fungovalo ako malo. Rozhodol
som sa, ze skusim prejst na Woody.
  Po dist-upgrade bolo treba upravit nejake mailckosti a pocitac sa
rozbehol, ale nedari sa mi prinutit X-y, aby pracovali ako maju. Zrusil
som spustanie gdm, aby som mohol sledovat hlasky. Je nainstalovana nova
verzia X-ov ( vacsina balickov tvrdi, ze je vo verzii 4.0.3), je tam aj
balicek xserver-common-v3 (mozno to robi problemy) a stale sa mi spusta
stara verzia X-ov. (Ani by mi to prave teraz velmi neprekazalo, keby sa
mi podarilo rozchodit us_sk_qwerty, tak aby fungoval aj lavy ALT). Rad
by som spustil novu verziu X-ov, ale sa mi este nepodarilo zistit ako na
to.
  Je tu niekto, kto prechadzal s 3.3.6 na 4.0.3 (bez toho, aby stare
kompletne zmazal)? Pripadne chyba mi nejaky balicek?

zoznam v4.0.3: libxaw6, libxaw7, twm, xbase-clients, xfonts-100dpi,
xfonts-75dpi, xfonts-base, xfonts-pex, xfonts-scalable, xfree86-common,
xfs, xlib6g, xlibmesa3, xlibs, xlibs-dev, xnest, xprt, xserver-common,
xterm, xutils, xvfb

Vdaka.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...