no init

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
11 Jun 2001 20:58:37 +0200

Radoslav Bodo <bodik@students.zcu.cz> writes:

> zkusit nabootovat stylem
>
> LILO: <jmeno_jadra> init=/bin/bash
>
> jestli to nabootuje zkontroloval bych jestli je na svem miste
> /sbin/init a jestli je ok /etc/inittab

Nebyly mezi temi upgradovanymi baliky take lilo/kernel (treba hleda init na
jinem oddilu nez driv)? Jestli ne, k tomu, co pise Radoslav, bych
doplnil jeste zkontrolovat knihovny (to by nesel spustit ani ten bash)

libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x40018000)
/lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

> pripadne pokud se to nepovede vyhodit disk na jiny stroj a zkontrolovat ty
> soubory tam
>
> bodik

Softwarove pomoci zacharnneho disku (CD/disketa) prip nejake jine
jednodisketova distribuce.

        Jirka