make-kpkg, XFree conf-file v testing

Vasko Miroslav vasko@ditec.sk
Tue, 12 Jun 2001 15:59:37 +0200

ahojte,

spravil som dost krvavy upgrade z potato na testing (padlo mi to hned
pri zaciatku pri update libc a to boli potom fofry :), trvalo to tri
dni, kym som skoncil )

zatial som dokopal system k ako-tak chodivemu stavu, ale mam este dva
problemy:

1. make-kpkg sa snazi kompilovat jadro s architekturou "i386-none", co
sa mu, samozrejme, nedari. mam dojem, ze mu to nejako hlasi dpkg, ale
vsetky mozne prepinace, pri ktorych ma dpkg ohlasit architekturu,
vracaju "i386"

2. mam nainstalovany cely task-x-window-system a predsa mi nevytvoril
konfiguracny subor "XF86Config-v4" a "startx" veselo spusta XFree86
3.3.6. (to, ze mi len tak mimochodom zmenil pri instalacii window
manager a standardne spustany xserver-mach64 na xserver-svga, ani
nespominam :) )

obidva body ma stvu, lebo inac som spokojny ako korytnacka (Abiword
nepada, este mu nanutit SK fonty, gnumeric veselo pracuje so
slovencinou, Dia sice blbne, ale to mi az tak nevadi)

dakujem za akekolvek rady

miro

ps: ked to nebude obtazovat, poslite mi, prosim, niekto svoju verziu
XF86Config pre X4.0.3