make-kpkg, XFree conf-file v testing

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 12 Jun 2001 22:16:39 +0200

Vasko Miroslav napsal:
> ahojte,
>
> spravil som dost krvavy upgrade z potato na testing (padlo mi to hned
> pri zaciatku pri update libc a to boli potom fofry :), trvalo to tri
> dni, kym som skoncil )

reportovat. at se to opravi

> zatial som dokopal system k ako-tak chodivemu stavu, ale mam este dva
> problemy:
>
> 1. make-kpkg sa snazi kompilovat jadro s architekturou "i386-none", co
> sa mu, samozrejme, nedari. mam dojem, ze mu to nejako hlasi dpkg, ale
> vsetky mozne prepinace, pri ktorych ma dpkg ohlasit architekturu,
> vracaju "i386"

v techto pripadech se podivat do BTS, jestli to neni opraveno v unstable. je
to dost casty pripad. a tohle jsem uz nekde videl

> 2. mam nainstalovany cely task-x-window-system a predsa mi nevytvoril
> konfiguracny subor "XF86Config-v4" a "startx" veselo spusta XFree86
> 3.3.6. (to, ze mi len tak mimochodom zmenil pri instalacii window
> manager a standardne spustany xserver-mach64 na xserver-svga, ani
> nespominam :) )

tak to jste musel pri upgradu odkyvat. jo a to bude asi tim, ze je aktivni
-svga X server. zmente to na XFree86 a mel by se zeptat. (dpkg-reconfigure
xfree86-common , jestli si to dobre pamatuju), nebo odinstalovat ty stare
xserver-* baliky

				Petr Cech

<Manoj> trust Eray to add a moment of amusement to any day