make-kpkg, XFree conf-file v testing

Rudolf Novak novak@hvezdarna.cz
Tue, 12 Jun 2001 21:05:07 +0200

Dobry den,

no sice to pro Vas uz neni asi reseni, ale ja provedl neco mene drastickeho - podle instrukci na www.progeny.org (nebo com ted nevim) jsem si i jako totalni BFU relativne bez problemu (che, nakonec jsem zkousel ruzne kombinace jadra stare a nove verze, ale s hepy-jendem) zmodernizoval potato na Progeny Newton, ktery obsahuje novejsi knihovny, X-Free 4 (konecne jsem ocenil svuj akcelerovany HW z plnych plic), rozchodil noveho GIMPa (ktery zna mimochodem zdrojaky k Adobe Photoshop 5.0 CZ v kodovani Win-1250!!!!! - ano skutecne to otevre kazdou vrstvu zvlast, takze netreba Photoshopu ani ku cteni a prace je na linux z windows plne prenositelna :)) a dalsi softiky co casto pouzivam. Takze prestoze jedu na stable (coz jako totalni idiot musim), mam vcelku moderni softy slapajici lepe s mym HW.

Pokud by si dalsi z cacatecniku na linuxu hodlal trochu polepsit a nechce prijit o pohodli stable distribuce, mohl by ocenit.

Inu tak, dost o takove ptakovine

Zdravim

Rudolf