tuxracer v podani X4.0.2 & Permedia 2

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk
Wed, 14 Mar 2001 17:58:47 +0100

Ahojte !

Mam grafiku permedia2 8MB a X4.0.2. Pokusam sa nainstalovat na debiane
tuxracer. Pri instalacii apt-get om to prebehne bez pripomienok, ale ked to
spustim ako root, tak spadnu X-i, ked to pustim ako user, tak mi scernie
obrazovka a vidno na nej iba mys(aj to ciernu, ale obtiahnutu dookola bielym
lemom), ale pohybovat sa da len vo vnutri urciteho neviditelneho obdlznika,
mensieho ako obrazovka. Co v tom moze byt ? Na xfree hovoria, ze permedia2
je plne akcelerovana, glx mam cez libutahglx, mesag3 je nainstalovana.
Co mi este chyba ? Asi je to iba zle nakonfigurovane.
Neviete niekdo ako na to ?
A ked sme uz pri hrach: abuse mi nechodi na tej istej zostave na console. V
X-och chodi, ale 320x200 nie je bohvie co, a vzhladom k tomu, ze je to pre
svgalib, ani sa okno s nim neda natiahnut na vacssi rozmer. Alebo sa mylim ?
Rad by som rozchodil, koli detom aspon tie dve hry, lebo citujem:
"spoluziaci v skolke maju tiez pocitac, a maju na nom aj hry" .
Ale ako im povedat, ze ocko nema wokenice ? A momentalne ich nema ani na
disku kam vopchat .
Dakujem za pripadnu pomoc.

Rony pupala@sse-za.sk